✨PORTFOLIO✨
Case 1: Derek Ogilvie
Zo snel als het ging kwam ik opeens in contact met Derek Ogilvie. Nadat ik een instagram DM gekregen had van een contact die ik heb opgedaan op mijn oude stage bij de YouTuber 'Creffie' berichtte Pieter Busman mij met deze klus waar hij mij wel potentie voor zag hebben. Nadat Derek en ik contact hebben gehouden besloten we om een keer samen wat te produceren om te kijken of het 'klikt'. Zo ben ik mee geweest naar één van zijn readings om te filmen hoe hij zijn 'gave' (Het helpen van gezinnen en famillies op een spirituele manier) in de praktijk bracht.
Uit deze beelden ben ik toen gevraagd om een promotie video voor zijn nieuwe 'upclose and personal' shows door heel Nederland te maken. Om er zo ook achter te komen of we niet alleen op de opname locatie, maar ook op creatief gebied met elkaar overwer kunnen.
Zelf ben ik heel benieuwd waar deze samenwerking tot uit zal lopen!
Case 2: kunstbende
Vanuit kunstbende kreeg ik de vraag of ik shortform content voor ze wilde produceren over de voorronde dit jaar (april 2024) in Friesland. Mijn antwoord was volmondig 'ja' omdat ik zelf jaren meegedaan heb met deze geweldige wedstrijd, en ik kunstbende een super goed initiatief vind. Met in mijn achterhoofd om hiermee mijn portfolio aanzienlijk uit te breiden, heb ik het mijzelf niet makkelijk gemaakt! Met deze opdracht laat ik volledig zien wat ik in mijn mars heb als creator, en op welke manier ik u wellicht zou kunnen helpen!
Case 3: Mauro
Mauro is een creatieve jongen van 21 jaar die muziek maakt op spotify. Daarnaast maakt mauro ook video's op TikTok. Mauro heeft als droom om het voorprogramma voor de bekende artiest 'Antoon' te mogen verzorgen. Met zijn buitengewone doorzettingsvermogen is hij vastberaden om dit door middel van zijn TikTok serie werkelijkheid te maken. 282 dagen lang maakte Mauro elke dag een nieuwe video, waarin hij zichzelf ontwikkelde met als ultieme doel om antwooord van antoon te krijgen.
Voor Mauro zijn 100ste, 200ste en laatste (282ste) video heeft hij mij gevraagd om hem te helpen toffe specials te maken, waarin Mauro's reis naar het voorprogramma op een filmische manier laten zien werd. We waren beide erg tevreden met het resultaat van onze samenwerking, en ook de weergavens lieten zien dat we goed werk verricht hadden. Zo heeft de eerste video 90.000 mensen bereikt, wat vergeleken met Mauro's relevantie in die tijd enorm veel was. De tweede special kwam online nadat Mauro flink viraal gegaan was met zijn optreden met Roxy Dekker, waardoor deze 479.000 weergavens heeft gegenereerd. En de laatste video heeft binnen de eerste paar uren al 500.000 weergavens bereikt, met de verwachting dat deze zeker door zal groeien naar de 1 miljoen.
Ik ben erg trots op onze samenwerking, en ik hoop nog vaak door Mauro gevraagd te worden.
Case 4: Tineke munniksma
Tineke is erg geinteresseerd in het menselijk lichaam, en heeft afgelopen 10 jaar enorm veel geleerd over het onderbewustzijn. Zo heeft ze ervaren dat het juist gebruiken van je onderbewuste brein kan helpen bij het verwerken van trauma's, omdat je de nare verbindingen die tot stand zijn gekomen door een gebeurtenis met intensieve training kunt loskoppelen. Tineke helpt mensen om te begrijpen wat het onderbewustzijn voor ze kan betekenen, en bied mensen trainingen op maat aan om ze te helpen bij het toepassen van de technieken om jezelf hiermee op een dieper level te leren kennen.
Tineke heeft als toekomstvisie om zoveel mogelijk mensen op een positieve manier te inspireren om met het onderbewuste brein aan de slag te gaan, maar ook om mensen te inspireren zichzelf beter te leren kennen. Daarorm heeft Tineke mijn hulp gevraagd om haar verhaal zo goed mogelijk te vertellen op Social Media.
Case 5: Makina Menswear
Dit is Yousef, één van de oprichters van het kledingbedrijf Makina Menswear. Yousef kwam naar mij toe omdat hij niet goed wist hoe hij de social media kanalen van zijn bedrijf moest aanpakken. Ik kwam met Yousef in contact nadat hij mij benaderde via een video die hij van mij zag op TikTok. In gesprekken met hem kwam al snel zijn amitieuze kant naar boven. Yousef wil graag het bekendste kledingbedrijf van Nederland worden, en geloofd ook zeker in de kracht van social media op de lange termijn.
Op dit moment zijn we deze samenwerkig vorm aan het geven, door het opstellen van een juiste content strategie die past bij Makina Menswear en die aansluit op de doelen van Yousef.